در این پژوهش تأثیر عدم اطمینان بر نوآوری و استراتژی رقابت بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران طی سالهای 1396 الی 1400 مورد بررسی قرار گرفته است. روش پژوهش از نوع همبستگی بر اساس آزمون رگرسیون و مبتنی بر دادههای پنل میباشد. در این پژوهش جامعه آماری را کلیه شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران تشکیل دادهانـد که به روش حذف سیستماتیک 90 شرکت انتخاب شد. نتایج این پژوهش نشان میدهد که عدم اطمینان بر نوآوری در شرکتها تأثیر معکوس و معناداری دارد. همچنین تجزیه و تحلیل نشان داد که عدم اطمینان بر استراتژی رقابت بازار در شرکتها تأثیر تأثیر مثبت و معناداری دارد.
. (1403). تأثیر عدم اطمینان بر نوآوری و استراتژی رقابت بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. نشریه علمی-تخصصی حسابداری و فناوری های نوین, 5(6), 33-57.
MLA
. "تأثیر عدم اطمینان بر نوآوری و استراتژی رقابت بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران", نشریه علمی-تخصصی حسابداری و فناوری های نوین, 5, 6, 1403, 33-57.
HARVARD
. (1403). 'تأثیر عدم اطمینان بر نوآوری و استراتژی رقابت بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران', نشریه علمی-تخصصی حسابداری و فناوری های نوین, 5(6), pp. 33-57.
VANCOUVER
. تأثیر عدم اطمینان بر نوآوری و استراتژی رقابت بازار در شرکتهای پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران. نشریه علمی-تخصصی حسابداری و فناوری های نوین, 1403; 5(6): 33-57.